beach lovely

اگر تمام دردهای عالم را نردبان کنی ، دستت به سقف دلتنگی های من نمی رسد .

beach lovely

اگر تمام دردهای عالم را نردبان کنی ، دستت به سقف دلتنگی های من نمی رسد .

تنهام


جملات غمگین

بالاترازعشق عادت است هیچگاه کسی راکه به توعادت کرده رهانکن.
::
::
اى کاش یابودى،یا ازاول نبودى!این که هستیو کنارم نیستى دیوانه ام میکند.
::
::
تــو که میخواســتی
ایـنــقده بــــــد بشی، غلـط کـردی از اول اون همـه خــوب بودے …
::
::
گاهی اونقدر دلتنگت میشم که دوست دارم ببینمت حتی با دیگری..
::
::
بزرگترین دروغت رو یادته؟ گفتی من همیشه راست میگم..
::
::
جای خالی ات مثل کفش سیندرلا اندازه هیچ یک از مردم شهر نشد حتی..به زور!
::
::
بعد از سالها دختر کبریت فروش را دیدم بزرگ و زیبا شده بود ، به او گفتم کبریت هایت کو میخواهم این سرزمین را به آتش بکشم ؟ خنده
ی تلخی زد و گفت : کبریت هایم را نخریدند ، سالهاست که خودم را میفروشم…
::
::
به سلامتی لحظه هایی که ارزش واقعیشو نفهمیدیم،رفتن و وقتی فهمیدیم که شدن خاطره
نظرات 1 + ارسال نظر
امیرعلی جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:31 http://catia-education.rozblog.com/

سلام
امیدوارم که حالتون خوب واوقات به کامتون باشه
خسته نباشید و خداقوت
وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارید
و باید بگم که بی نظیر و معرکس
خواستم بهتون بگم اگه موافق به تبادل لینک باشید من خوشحال میشم وب قشنگ شمارولینک کنم وباعث افتخارم میشه
پس یه سر به وب سایت من بزنید اگه موافق بودید منو با نام آموزش نرم افزار CATIA لینک کنید و بعد بگید که شما رو با چه اسمی لینک کنم
منتظر شما هستم
موفق باشید
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد