beach lovely

اگر تمام دردهای عالم را نردبان کنی ، دستت به سقف دلتنگی های من نمی رسد .

beach lovely

اگر تمام دردهای عالم را نردبان کنی ، دستت به سقف دلتنگی های من نمی رسد .

بوس

اگه میشد با بوس شارژت کنم ،
اینقدر می بوسیدمت که دائمی بشی



نظرات 1 + ارسال نظر
امیرعلی پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:56 http://catia-education.rozblog.com/

دوست عزیز ممنون از اینکه به وب من سرزدید و نظر من واستون اهمیت داشت
و بسیار بسیار ممنونم از اینکه قابل دونستید و وب منو لینک کردید
ببخشید که با تاخیر جواب دادم
من هم با افتخار با همون اسمی که گفتید وب قشنگ شما رو لینک کردم و در روزهای آینده هم باز به شما سر میزنم و از مطالبتون بهره می برم
شما هم اگه وقت داشتید گهگاهی به ما سربزنید
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد