beach lovely

اگر تمام دردهای عالم را نردبان کنی ، دستت به سقف دلتنگی های من نمی رسد .

beach lovely

اگر تمام دردهای عالم را نردبان کنی ، دستت به سقف دلتنگی های من نمی رسد .

اس ام اس عاشقانه

آهای آدمـا، پاسُخِ "دوســت دارَم" مرســی نیــست...!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوری از این دیده ، اما باز یادت میکنم / حرمت این آشنایی فرش راهت میکنم
در فراقت ، غم حصار خنده هایم را شکست / باز هم از انتهای دل صدایت میکنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کمی گیجم کمی منگم ، عجیب است / پریده بی جهت رنگم ، عجیب است
تو را دیدم همین یک ساعت پیش / برایت باز دلتنگم ، عجیب است
 

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چه تجارت ناشیانه ای بود آن همه نازی که من از تو خریدم !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

احساس تو طروات باران است / بر زخم شکوفه های گل درمان است
هروقت که در هوای تو میچرخم / انگار نفس کشیدنم آسان است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نیوتن اگر جاذبه را درست می فهمید معشوقه اش از درخت متنفر نبود و در دفتر خاطراتش نمی نوشت : اشک های من هم به زمین می افتاد اما تو سیب را ترجیح دادی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تـو ” آدم ” ، من ” حوا “
سیـبی در کار باشد یا نه ، با تو ، در آغوش تو ، بهشت جاریست
بوسه هایت طعم سیب میدهند کافیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
نظرات 1 + ارسال نظر
سپیده سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 http://bar0on.blogsky.com

قشنگ بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد