beach lovely

اگر تمام دردهای عالم را نردبان کنی ، دستت به سقف دلتنگی های من نمی رسد .

beach lovely

اگر تمام دردهای عالم را نردبان کنی ، دستت به سقف دلتنگی های من نمی رسد .

دوستت دارم

دوستت دارم ، دوستت دارم  به لطافت برگ گل به ظرافت و زیبایی گل رز ، نرگس ، مریم  به لطافت شبنم صبحگاهی ، به استقامت کوه ، به پختگی پیر ده   دوستت دارم ، دوستت دارم   به اندازه یک دنیا پر از محبت ، به تو عشق می ورزم  کاش که این عشق را با محبت پاسخ دهی   دوستت دارم ، دوستت دارم   مرغ عشق زیبای من   دوستت دارم ، دوستت دارم  دوستم داشته باش ، تا اعماق روحم از عشق تو لبریز شود  امید به تو دارم ، امیدم را ناامید نکن  محبوب من ، دلدار من ، عشق من  دوستت دارم ، تا دوستم داشته باشی  مرغ عشق من ، جفت زیبای من   دوستت دارم ، دوستت دارم  اگر بدانم که عاشقم هستی و مرا می خواهی غم هجرانت را به جان می خرم  دوستت دارم ، دوستت دارم  مرغ عشق من ، جفت زیبای من  امید و آرزویم ، دوستت دارم 

نظرات 1 + ارسال نظر
lz جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 http://lzco.blofa.com

___$♥$♥$♥$♥______$♥$♥$♥$♥$
_$♥________$♥__♥$._________♥$
♥$__(▒)(▒)___$♥$.____________$♥
$♥_(▒)(█)(▒)_♥*____YOU!______♥$
♥$__(▒)(▒)______♥___________$♥
_$♥_______(▒)(▒)__خوبی______♥$
___♥$____(▒)(█)(▒)_______$♥
______$♥__(▒)(▒)______♥$
________♥$_________$♥
___________$♥___♥$
_____________♥$♥
______________♥

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد