beach lovely

اگر تمام دردهای عالم را نردبان کنی ، دستت به سقف دلتنگی های من نمی رسد .

beach lovely

اگر تمام دردهای عالم را نردبان کنی ، دستت به سقف دلتنگی های من نمی رسد .

اس ام اس

چگونه شیشه شوم وقتی

                                            نگاهت از سنگ است


بعضی عشق ها آتشین اما کم عمق و سطحی هستند گردبادی بر پای می کنند و زود هم سرد می شوند اما بعضی عشق ها عمیق است و ملایم چون یک نخ باریک شروع می شود و در طول زمان استمرار می یابد.


تو را برای وفای تو دوست می دارم
*
*
*
*
*
وگرنه دلبر پیمانه شکن فراوان است


جاده ی خوشبختی در دست تعمیره ! دور بزن برگرد این اسمش تقدیره


اگر در گلبرگ دست هایت از برای من مهربانی می آوردی بر انگشتان خواهشت پیوسته می باریدم تا طراوت را در آنها جاودان سازم


می دونی بازی روزگار چیه؟؟

 این که تو چشم بذاری من قایم شم

بعد تو یکی دیگه رو پیدا کنی


یکی بود یکی نبود زیرِ این سقفِ کبود یه غریبه ی آشنا دل و جونمُ ربود
 اینجوری نگاه نکن گلِ یاسِ مهربون
 اون غریبه خودتی همیشه با من بمون!


نظرات 1 + ارسال نظر
AtilA چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 18:00 http://ashjvd.mihanblog.com/


سلام

خوبی

خوبم

از وبت خیلی خوشم اومده

وقت کردی به وب منم یه سر بزن

تازه تاسیسه

میتونی از ستون سمت راست قسمت تبادل لینک هوشمند قسمت ارسال لینک

خودتو تو وبم لینک کنی
خوشحال میشم لینکت تو وبم باشه تا هر موقع به وبت سر بزنم

یه چیز دیگه هم بگم

من به نویسنده احتیاج دارم
اسم وبم مجله سر گرمی هست
پس راجع به هر چی خواستی میتونی توش بنویسی
لطما کمکم کن تو اداره وب
منتظرتم
سریع تر

راستی تو خبرنامه هم میتونی عضو شی

تا جک ها و اس ام اس ها
خلاصه کلی مطالب باحال
به ایمیلت بفرستم
البته فقط روزی یه دونه ایمیل واست میاد تا اینباکست ژر نشه و اذیت بشی
بعضی روزا هم شاید کلا ایمیل نیاد


بیااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد