beach lovely

اگر تمام دردهای عالم را نردبان کنی ، دستت به سقف دلتنگی های من نمی رسد .

beach lovely

اگر تمام دردهای عالم را نردبان کنی ، دستت به سقف دلتنگی های من نمی رسد .

اس ام اس


حکایت ما آدم ها … حکایت کفشاییه که … اگه جفت نباشند … هر کدومشون … هر چقدر شیک باشند … هر چقدر هم نو باشند... تا همیشه … لنگه به لنگه اند … کاش … خدا وقتی آدم ها رو می آفرید … جفت هر کس رو باهاش می آفرید … تا این همه آدمای لنگه به لنگه زیر این سقف ها … به اجبار، خودشون رو جفت نشون نمی دادند
 


                       **************************************


دراین دنیانکردم من گناهی/فقط کردم به چشمانت نگاهی/اگرباشدنگاه من گناهی/مجازاتم بکن غیرازجدایی


                  *************************************** 


دیابت لباتم، خراب اون چشاتم، عاشق اون صداتم، بادبون کشتیاتم، دیونه ی نگاتم، روانیه اداتم، دیگه جی میخوای ، بخوای نخوای فداتم


                   **************************************


گنجشک میخندید به اینکه چرا هرروز بی هیچ پولی برایش دانه میپاشم... من میگریستم به اینکه حتی اوهم محبت مرا از سادگی ام میپندارد



                **************************************


زندگى جان، عزیزم! اگر افتخار میدى چند قدمى باهام راه بیا



                   **********************************



خوشتر از قالی کرمان غزلی ساخته ام، نخ به نخ زیر قدم های تو انداخته ام، من همان قالی پاخورده ی خاک آلودم، که دلم را به تمنای دلت باخته ام



              *************************************



کاش میشدبوسه هاراقاب کرد /مثل نامه سوی هم پرتاب کرد/کاش میشدعشق راتقسیم کرد/مثل تک شاخه گلی تقدیم کرد



                 *************************************






نظرات 1 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:00 http://allmusics.blogfa.com

وبلاگقشنگی دارید یعنی ازوبلاگ من قشنگ تره
ممنون که سرزدی بازم بیا....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد