beach lovely

اگر تمام دردهای عالم را نردبان کنی ، دستت به سقف دلتنگی های من نمی رسد .

beach lovely

اگر تمام دردهای عالم را نردبان کنی ، دستت به سقف دلتنگی های من نمی رسد .


 
 
 
اینجا ؛ همه ی نسل ها ؛ نسل سوخته هستند ...
فقط درصد سوختگی فرق می کند و محــلّ سوختگی ...
 
 
یه پسرخاله دارم به باباش میگه پدر،
به مامانشم مادر، میریم خونشون
انگار داریم فیلم هندی می بینیم :|
 
 
 
  متأسفانه توجه دخترها فقط به ظواهره انگار ...!
مثلا به خاطر خوشتیپی بازیکنها،
طرفدار ایتالیا میشن. در حالیکه معیار
ارزش‌گذاری فقط باید میزان تقوا باشه ...!!!
 
 
 
پسر ملانصرالدین میره پیش داروغه میگه
جناب داروغه طوطی من گم شده… داروغه میگه
خوب به ما چه! پسر ملا میگه فقط خواستم بگم
اگه این طوطی پیدا شد هر فحشی به شما و
حاکم داد نظر شخصی خودشه!   
 
شما هارو به تهدیگ ماکارونی قسمتون می دم
وقتی دارین با تلفن یا موبایل صحبت می کنین
با خودکار روی هر چیزی که دم دستتون بود .
چرت و پرت ننویسین یا نقاشی نکشین...

آخه من الان این مدرک پایان تحصیلاتم
که بابام در حال موبایل صحبت کردن روش عکس اولاغ کشیده ،
کجا ببرم نشون بدم ...:|
 
 
چنگیز خان مغول و هیتلر دو تاشون با هم به اندازه پراید آدم نکشتن !!!
 
 
 
یه رفیق داریم اسطوره مشکلاته، بدشانس،
بدهکار، تنها، مشروط...! یعنی دیگه مشکلی
نمونده که این تجربه نکرده باشه. زنگ زدم بهش،
میدونید آهنگ پیشوازش چی بود؟؟
 همه چی آرومه... من چقد خوشحالم...!
 
 
جون مادرتون اگه ماشین صفر می خرین
رو شیشه بنوسید «ماشین صفره»
ولی پلاستیک های رو صندلیشو بکنید

نظرات 1 + ارسال نظر
سپیده یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 14:53 http://bar0on.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد