beach lovely

اگر تمام دردهای عالم را نردبان کنی ، دستت به سقف دلتنگی های من نمی رسد .

beach lovely

اگر تمام دردهای عالم را نردبان کنی ، دستت به سقف دلتنگی های من نمی رسد .

دنیابرام زندونه

دلم گرفته ای خدا دنیا برام یه زندونه
ببین تو این دنیای تو کسی با من نمی مونه
 می خوام بگم خسته شدم از این همه غریبه ها
 چرا نمی شه من بیام پیشه تو ای خدا
خدا به من می گفت دوستم داره
اما حالا می گه برو دیگه حالا تنها شدم
 دلم گرفته ای خدا کاشکی می شد بهت بگم
 که من چقدر دوستش دارم اما نمی دونم
چرا اون دیگه دوستم نداره می گه که من دوست دارم
 این کارا واسه خودته نمی خوام این محبت
که با یه دنیا غم باشه دیشب تا صبح زار می زدم
 چرا که این طوری شده حالا می خوام من بمیرم که شاید تورو ببینم
نظرات 1 + ارسال نظر
Mostafa چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 23:59 http://baran00angel.blogfa.com

سلام
شعر خیلی قشنگی بود
شعر مال خودتون بودش ؟
منم بعضی وقتا یه چیزائی میگم
بعضی ها بهشون میگن شعر ، اما خودم اسمشو میذارم حرف دل
یه حسی بهم میگه دلتنگی
نمیدونم باید چی بگم
چجوری رفتار کنم
چجوری برخورد کنم
چه حرفی بزنم ک ناراحتت نکنم
نمیخوام مثه بقیه پسرا باشم و بدون اجازه راحت بشم
ولی میخوام باهات حرف بزنم
میدونم اعتماد کردن به یه پسر مجازی سخته
نبایدم بهم اعتماد کنی
به هیچکس تا وقتی ک کامل نشناختیش اعتماد نکن
حتی نزدیکترین دوستت

خواهرجونم داداشی میخواد یکم از حرفایی ک میشه و میتونی رو بهم بگی تا از دلتنگیت کم بشه و آروم بشی

همیشه دوست داشتم یه خواهر داشته باشم
حالا تو بشو خواهرم و من با تمام وجودم هواتو دارم
مراقب خودت باش
شبت بخیر خواهرجونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد