beach lovely

اگر تمام دردهای عالم را نردبان کنی ، دستت به سقف دلتنگی های من نمی رسد .

beach lovely

اگر تمام دردهای عالم را نردبان کنی ، دستت به سقف دلتنگی های من نمی رسد .

سکوتی در دل پا بر جاست ، عطر تن تو در همین نزدیکی هاست ، زندگی را عشق تو جاودانه کرد ، فکرت لحظه ای ذهنم را را رها نکرد . . .

این پیامک تقدیم به کسانی باد که دوستمان دارند ولی نمی دانیم.بهمان میگوییند ولی باور نمیکنیم.در کنارمانند ولی حس نمیکنیم.تا از دستشان میدهیم دنباله خاطره ها میگردیم.

.

شادى را هدیه میکنم حتى به کسانى که سینه ام را سخت خراشیدند...

.

نترس جانم! ظرفیت باور من به اندازه همه دنیاست تو دروغت را بگو

.

احساس است... مزرعه ک نیست هی شخمش میزنی لعنتی...

.

میروم کز خویشتن بیرون شوم در پی لیلا رخی مجنون شوم...

.

نمیدونم بعضی ها چند دست مبل تو دلشون دارن که هر روز یک نفر به دلشون میشینه

.

اگر بیش از حد وقت خود را صرف کسی کنید که با شما مثل یک گزینه رفتار می کند ، شانس یافتن کسی که با شما مانند یک اولویت رفتار کند را از دست خواهید داد

.

عشقت به دلم اگر بتابد چه کنم مهرت به سرای من بخوابد چه کنم یکدم به سوال من جوابی بده ای دوست روزی که دلم تو را بخواهد چه کنم؟

.

ساده لباس بپوش! ساده راه برو! اما در برخورد با دیگران ساده نباش!! زیرا بعضی ها سادگی ات رانشانه میگیرند! برای درهم شکستن غرورت!!!

.

در انتظار فرصت عمری تباه کردم فرصت جوانیم بود ، من اشتباه کردم

.

قصه ی عشقت را هرگز به بیگانگان نگو چرا که این کلاغ غریب بر کلاه حصیری مترسگ نیز اشیانه میسازند

.

رســیدن به صلــح یک رویــا نیســت " باشد که ساکنان زمین به دور از هر جنگ و ستیز 105 سال دیگر گذر زهره را به نظاره بنشینند.

.

دلم میخواهد ویرگول باشم تا وقتی به من میرسی ، مکث کنی !

.

تا حاحلا اگزوز پیکان مدل 49 که روغن سوزی داره رو دیدی؟همون جور آلوده مرامتم...

.

دیگه از چشم افتادی . می فهمی؟ ..............صاف افتادی تو قلبم

.

اگه یه تابلو تو آسمون باشه که همه ی دنیا اونو ببینند" روش چی مینویسی؟

.

روزگاری بیدی را شکستند به نامردی تبر بر ریشه اش بستند ولی افسوس همان هایی شکستند که روزی زیر سایه اش مینشستند

.

شما هم وقتی پول مول تو جیبتون نیست احساس نا امنی میکنین ؟ یا فقط من اینجوریم !؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد